Do głównych zadań pracownika należeć będą:
– uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń,
– prowadzenie dokumentacji lokali użytkowych i mieszkalnych,
– przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– rozpatrywanie wniosków oraz sporządzenie umów o najem lokali użytkowych, naliczanie opłat, prowadzenie dokumentacji oraz sporządzanie sprawozdań,
– waloryzacja czynszu najmu lokali użytkowych na podstawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych,
– wizje lokalne w terenie, przygotowanie protokołów z wizji,
– ocena złożonych wniosków oraz sporządzanie umów na najem lokalu mieszkalnego, prowadzenie dokumentacji oraz sporządzanie sprawozdań,
– nadzór nad wymaganymi prawem przeglądami kominiarskimi, elektrycznymi (przygotowanie zestawień),
– sporządzanie sprawozdań, protokołów i obsługa posiedzeń Zespołu ds. gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,
– czynności związane z ubezpieczeniem i ochroną mienia Spółki.
Wymagania niezbędne:
– ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych,
– korzystanie z pełni praw publicznych,
– brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– wykształcenie: wyższe lub średnie i 3 letni staż pracy (w rozumieniu Kodeksu Pracy),
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
– minimum rok doświadczenia w branży zarządzania nieruchomościami,
– znajomość ustawy Kodeks Cywilny, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
– samodzielność i komunikatywność,
Prawo jazdy kat. B.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 22 789 01 33 lub w siedzibie Hydrodukt Sp. z o. o.