Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności HYDRODUKT Sp. z o.o.
HYDRODUKT Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Spółki HYDRODUKT.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Nie wszystkie zdjęcia oraz obrazy zamieszczone przed wprowadzeniem zmian w dostępności strony internetowej posiadają opisy alternatywne. Opisy alternatywne będą sukcesywnie uzupełniane.
- Kod HTML/CSS strony nie waliduje się zgodnie ze specyfikacją. Walidacja zostanie poprawiona.
- Dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.).
Wyłączenia
- Część plików graficznych (mapy oraz elementy dekoracyjne) jest wyłączona z obowiązku zapewnienia opisów alternatywnych oraz zmian kontrastowych.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paulina Dudek
- E-mail: p.dudek@hydrodukt.pl
- Telefon: 22 789 01 33 wew. 108
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl/.
Dostępność architektoniczna
Do budynku Spółki prowadzi jedno wejście od strony wschodniej. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnością.
Biuro Obsługi znajduje się na parterze przy wejściu do budynku. Budynek nie posiada obszarów kontroli.
Dla osób poruszających się na wózkach dostępny jest jedynie korytarz, Biuro Obsługi oraz toaleta. W budynku jest schodołaz. Na półpiętro prowadzą schody.
Przed budynkiem od strony wejścia głównego wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością z przeznaczeniem dla 1 pojazdu.
W Biurze Obsługi Mieszkańca nie ma pętli indukcyjnych oraz oznaczeń w alfabecie Braille’a.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem przewodnikiem i psem asystującym.
Pracownicy Spółki nie zostali przeszkoleni i nie posiadają umiejętności komunikacyjnych w polskim języku migowym, aczkolwiek zapewniamy pomoc tłumacza języka migowego on-line.
Informacje dodatkowe
Informacje dla użytkowników niepełnosprawnych:
- Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mają możliwość poruszania się po stronie internetowej za pomocą klawisza Tab.
- Na stronie internetowej można korzystać ze skrótów klawiaturowych.
- Osoby niesłyszące zachęcamy do kontaktu SMS-owego pod numerem telefonu 721-028-719.
- Osoby głuchoniewidome potrzebujące tłumacza-przewodnika dla siebie, proszone są o zgłoszenie takiej potrzeby wcześniej (na 3 dni robocze przed planowanym kontaktem) pod numerem telefonu: 721-028-719 (kontakt także SMS) lub adresem e-mail p.dudek@hydrodukt.pl.
Klawisze dostępności:
- ctrl + alt + f – zmniejszanie/powiększanie fontu
- ctrl + alt + s – strona główna
- ctrl + alt + k – kontakt
- ctrl + alt + s – strona główna
Strona internetowa Zakładu jest wyposażona w narzędzia ułatwiające przeglądanie serwisu przez osoby niedowidzące:
- Możliwość zmiany kontrastu ctrl + alt + c – wysoki kontrast.
- Możliwość zmiany wielkości czcionki.