Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiązownie ogłasza nabór na samodzielne stanowisko do spraw zamówień publicznych w ZGK w Wiązownie.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019, poz. 1282 z późn. zm.);
- wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie zamówień publicznych;
- min. roczne doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym zamówień o wartości powyżej 30.000 euro netto;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność samodzielnego opracowywania i kompletowania dokumentacji, pozwalającej na przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego;
- znajomość przepisów regulujących zagadnienia będące przedmiotem zakresu obowiązków, w tym w szczególności:
1) Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy;
2) Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) Ustawy o pracownikach samorządowych;
4) Ustawy o finansach publicznych;
5) Ustawy o ochronie danych osobowych;
6) Kodeks cywilny;
7) Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość środowiska Microsoft;
- prawo jazdy kategorii B;
- zdolności analityczne i organizacyjne;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie ZGK lub przesłać listem poleconym, w terminie do 15 grudnia do godz. 15.00 na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie, 05 – 462 Wiązowna, ul. Boryszewska 2 (decyduje data wpływu do ZGK), z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wiązownie – oferta nr 6/2020”.