Zakres obowiązków:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu informacji oraz dokumentów wewnątrz firmy przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji,
- przyjmowanie, rejestrowanie faktur,
- tworzenie oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień,
- wypisywanie oraz prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- dostarczanie wychodzącej korespondencji do punktu Poczty Polskiej,
- dostarczanie i odbieranie korespondencji z Urzędu Gminy,
- przygotowywanie i redagowanie pism, prezentacji oraz korespondencji mailowej,
- wspieranie Prezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego w codziennych zadaniach biznesowych, organizacyjnych i reprezentacyjnych, w tym przygotowywanie materiałów oraz organizacja kontaktów i spotkań biznesowych,
- planowanie, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych Dyrektora Zarządzającego i Prezesa Zarządu,
- prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych,
- obsługa administracyjna Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników, w tym protokołowanie posiedzeń,
- prowadzenie zbiorów uchwał Zgromadzenia Wspólników, Rady Nadzorczej Spółki oraz Zarządu Spółki, prowadzenie księgi protokołów,
- prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej Spółki,
- zapewnienie obsługi interesantów,
- zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe, spożywcze i wyposażenia,
- nadzór i przydzielanie pracownikom urządzeń elektronicznych,
- zawieranie umów na usługi telekomunikacyjne,
- współpraca z informatykiem,
- administrowanie bezpieczeństwem danych osobowych,
- nadzór nad archiwizacją danych na nośnikach elektronicznych,
- nadzór nad archiwizacją dokumentacji i prowadzenie archiwum zakładowego,
- prowadzenie rejestru umów,
- inne zadania zlecone związane z organizacją pracy biura.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B.
Informacja o warunkach zatrudnienia:
- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
- możliwość podwyższania kwalifikacji poprzez szkolenia, kursy,
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
CV należy dostarczyć do siedziby Hydrodukt Sp. z o.o., ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty na adres: praca@hydrodukt.pl do dnia 21 lipca 2023 r.
Szczegółowych informacji udziela dział kadr i płac tel. 22 789 01 33 wew. 103