Szanowni Państwo,
mając na uwadze stałe podnoszenie jakości świadczonych usług uruchomiliśmy e-BOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
System e-BOK jest platformą internetową, która poprzez internetowy system zgłoszeniowy usprawni i ułatwi Państwu kontakt z naszymi pracownikami oraz zapewni szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji rozliczeniowych.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu daje możliwość sprawdzenia m.in.:
- danych teleadresowych,
- historii finansowej,
- wysokości opłat,
- informacji o stanie liczników oraz rozliczeń.
Z systemu e-BOK-a można korzystać zarówno z komputera stacjonarnego, jak i urządzeń mobilnych (np. smartfon, tablet). W systemie znajduje się formularz kontaktowy oraz komunikator, rejestrujący korespondencję pomiędzy Państwem, a naszymi pracownikami.
Dzięki rejestracji w systemie e-BOK następuje rezygnacja z papierowej formy faktury na rzecz jej cyfrowego odpowiednika.
Jak wygląda rejestracja do e-BOK-a?
Aby zarejestrować się do e-BOK-a wystarczy wejść na stronę ebok.hydrodukt.pl w formularzu wybrać pole „Rejestracja” i uzupełnić następujące dane:
- identyfikator (nr Odbiorcy podany na fakturze),
- nazwisko i imię lub nazwę firmy,
- adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- adres e-mail.
Następnie należy zaakceptować regulamin i wysłać poprzez przycisk „wyślij” formularz rejestracji.
Konto aktywowane zostanie po upływie 24 godzin. Na podany adres e-mailowy przesłany zostanie identyfikator oraz nowe hasło tymczasowe, niezbędne do pierwszego uruchomienia systemu.
Co to jest E-faktura?
Osoby, które nie są zainteresowane uruchomieniem usługi e-BOK zachęcamy do uruchomienia usługi e-faktura umożliwiającej otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
E-faktura stanowi odpowiednik faktury papierowej i ma taką samą moc prawną. Różnica sprowadza się wyłącznie do sposobu jej dostarczania.
Uruchamiając e-fakturę, zyskają Państwo:
- ciągły dostęp do dokumentów z każdego miejsca,
- możliwość łatwego i bezpiecznego przechowywania,
- mniejsze ryzyko zgubienia, zniszczenia lub dostania się dokumentu w niepowołane ręce,
- szybką informację o wystawieniu nowej faktury, wraz z jej obrazem dzięki powiadomieniu e-mail,
- większy pozytywny wpływ na środowisko naturalne.
Warunkiem wystawienia oraz przesłania faktury drogą elektroniczną jest uzyskanie uprzedniej zgody i akceptacji tej formy przez odbiorcę faktury.
Poniżej załączamy formularz upoważniający do przesyłania faktur drogą elektroniczną. Formularz należy wypełnić, a następnie przesłać:
- w formie tradycyjnej – papierowej na adres korespondencyjny:
Hydrodukt Sp. z o.o.
Boryszewska 2
05-462 Wiązowna
- w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@hydrodukt.pl.
Prosimy pamiętać, że stan wodomierza może być przez Państwa odczytany samodzielnie i przekazany:
- telefonicznie pod nr tel: (22) 789-01-33 107,
- osobiście w siedzibie Hydrodukt Sp. z o.o. przy ul. Boryszewskiej 2,
- poprzez logowanie w systemie e-BOK (FV zostanie wygenerowana w ciągu 48 h),
- bądź SMS-em do inkasenta.
Jak prawidłowo podać stan licznika?
Odczytu bieżącego stanu wodomierza dokonuje się tylko w pełnych metrach sześciennych, nie uwzględniając wartości po przecinku.
Formularz wyrażenia zgody na przesyłanie FV drogą elektroniczną – pdf. |
Formularz wyrażenia zgody na przesyłanie FV drogą elektroniczną – wersja edytowalna |
E-bok |
Regulamin usługi e-bok |